tisdag 1 september 2009

Golv + fönsterbänkar

Det får bli en snabb uppdatering med vad som har hänt under förra veckan. Vi har nämligen fått golv på övervåningen, tada!!!! Vad fint det blir. Snickarna hade hunnit lägga golv i båda två små sovrummen samt i tv rummet. I vårt stora sovrum väntar vi fortfarande på golv, så nu händer det saker.

Vi har även fått våra fina fönsterbänkar ditmonterade, ser ju kanon ut tycker jag.

Idag tror jag att köket skulle anlända, tyvärr är jag på tjänsteresa så jag kommer inte kunna se det förrän på fredag kväll. Får åka ut till huset det första jag gör när jag är hemma. Jag väntar med spänd förväntan hur det kommer att se ut.

1 kommentar:

Maria sa...

Visst är det trist att inte kunna vara på plats då saker och ting sker i huset. Särskilt när "de roliga" tingen kommer på plats.

Jag me väntar spänt till helgen... för att se din uppdate alltså:)

Kram Maria