torsdag 27 augusti 2009

Inflyttningsdatum klart

Den 16 oktober blir det kontrollbesiktning och den 27 oktober är det slutbesiktning och vi får nycklarna!!!!!!!!!!!! Tjoho, det är nästan så att man ska börja räkna ner. Den helgen flyttar vi och allt måste klaffa eftersom vi har sagt upp lägenheten till den sista oktober. Jag måste snart börja packa, eller ja tänkte först och främst börja slänga saker som in ska med till nya huset :)

Har inte hunnit ut till huset så det blir ingen uppdatering av själva bygget, tror att målaren håller på för fullt. Har däremot bestämt att vi ska lägga en glasskiva under och runt kaminen istället för klinkers. Det kommer nog att bli himla fint.

Imorgon ska jag försöka åka ut till huset och ta lite bilder så ni alla får se vad som händer. Sen på kvällen ska vi flyga luftballong över Stockholm (om vädret håller i sig) så ni får alla hålla tummarna för fint väder. Luftballongsfärden är en bröllopspresent som vi fick av våra snälla vänner, tackar, ska bli såååå häftigt. Jag får lägga upp lite bilder sen.

Nästa vecka kommer köket, det trista är att jag är borta hela nästa vecka så jag missar allt. Johan är också borta så det blir ingen uppdatering alls nästa vecka. men när jag kommer hem på fredag kväll så kommer det troligtvis ha hänt massvis istället.

Ha det så bra allihopa!

Inga kommentarer: