onsdag 30 september 2009

Tapet

Jag har tänkt att ha vitt i hela huset förutom på en vägg, den väggen bakom kaminen blir det tapet. De andra väggarna får jag se och bo in mig lite innan vi tapetserar eller målar i någon speciell färg.

Idag var jag på Colorama och tänkte beställa tapeten som jag hade bestämt mig för- Snow Tree Black från Colefax & Fowler

Men då hittade jag denna fina tapet från Sanderson - Sweet Bay Ebony/Ivory


Så nu tror jag att jag kommer att välja denna istället, ska ringa till Colorama imorgon och beställa tapeten. Det kommer att bli kanonfint.
I helgen ska vi nog till Hem & Villa mässan i Stockholm för att få lite inspiration och se om vi hittar något till huset. Kommer bli spännande. Har inte varit ute i huset ännu, blir troligtvis på fredag så då kommer fler bilder.

Inga kommentarer: