torsdag 29 oktober 2009

Kan inte tiden gå fortare.....

Sitter på Warzawa flygplats och funderar om tiden kan gå lånsammare? 2,5 timmar kvar tills flyget åker. Det finns verkligen inte mycket att göra på flygplatser. Som tur var har jag hittat ett ställe som har internet så att jag kan sitta o surfa lite.
Tänk vad mycket tid man läggar på att bara vänta på något, buss, flyg, tåg, etc. Det blir mycket funderande och planerande när man sitter och väntar i alla fall.

Imorgon har jag ledigt och ska packa det sista inför flytten på lördag, sedan kommer jag nog vara utan internet ett tag.... då blir det inga blogginlägg :(
Eskilstuna stadsnät som ska blåsa in fibrer till huset för tv och internet har inte riktigt kommit till skott ännu, ibland undrar man vad de gör eftersom vi skrev på kontraktet i maj månad, det är många månader sedan. Förhoppningsvis kommer de till skott men man vet ju aldrig har ju redan gått 5 månader. Får hoppas att det sker snart annars får vi hitta en annan lösning. Har några säsonger av Deperate Houswives samt Sex in the City som jag kan titta på om jag blir uttråkad av att packa upp kartonger :)

Imorgon bär det också av till banken, hoppas på att vi kan komma överens hur vi ska göra med lånen så är allt klappat o klart. På lördag får vi hjälp av 8 starka karlar för att lyfta alla våra tunga möbler, jag har tänkt att vara en mycket trevlig arbetsledare som sedan bjuder på lunch och kanske en öl för de som inte kör bil!

Om vi hinner med blir det ett besök till IKEA imorgon, tänkte inhandla inredning för vår walk in closet! Behöver bara mäta lite innan.....
Nä nu ska jag slå ihjäl tiden på något annat sätt. Ha det så bra!

Inga kommentarer: