måndag 5 oktober 2009

Badkar beställt

Igår var jag på Hem och Villamässan uppe i Stockholm, massvis med folk men också massvis med saker att titta på, både när det gäller huset och inredning. Mitt mål var att titta på badkar och vinkylar och jag hittade faktiskt ett jättefint badkar som jag tog och slog till på. Jag har ju hela tiden tänkt att köpa ett ovalt badkar typ Svedbergs Oval 170, men när jag såg detta tyckte jag faktiskt väldigt mycket om det plus att priset var resonabelt. Badkaret kommer från BT Trading, visst är det fint :)

Tyvärr blev det ingen vinkyl, det fanns inte så många att välja mellan, vi behöver nämligen en lite smalare vinkyl än normalt så det finnns inte så många att välja mellan. Var ute vid huset idag, hade nämligen tänkt att mäta nischen i badrummet för spegeln så att vi kunde beställa den men plattsättarna var inte klara med badrummet så man fick inte gå på golvet... får komma förbi på fredag igen eftersom jag ska iväg på tjänsteresa imorgon.

1 kommentar:

VI OCH VÅRT HUS sa...

Jättefint badkar! Jag tror att det var med på en av bilderna som ramlade in på mobilen från vännen på mässan. Det var tre stycken badkar som var väldigt lika och att vi valde det vi gjorde var mest en slump. När får ni ert?