onsdag 14 oktober 2009

Badrumstillbehör

Måste inhandla krokar för handdukar samt toalettpappershållare. Då kommer man till det här med vad man ska välja igen. Jag är ju nästan klar nu, sen kommer alla val med vilka möbler man ska välja men det ska man väl inte tänka på just nu. Tar aldrig slut när det gäller hus har jag förstått, så det är bara att vänja sig :)

Tillbaks till krokarna, dessa nedan från Smedbo - serien House tycker jag om, enkel krok samt dubbelkrok, finns även i fyra....

Sedan är det dessa från Miller - serien Bond, tycker att dubbelkroken är väldigt fin. Får se vilka jag väljer. Kanske tar jag en till badrummet uppe och den andra till toaletten nere.
Igår beställde jag en spegel från glasmästaren, den ska hämtas imorgon. Och på fredag gäller det, kontrollbesiktning!!!!!! Ni får hålla tummarna att allt går smärtfritt.

Inga kommentarer: