måndag 26 oktober 2009

Bilder

Idag hade vi värderingsmannen över vid huset, behöver en värdering för att vi ska kunna sätta lånen här framöver. Passade då på att ta kort på huset när det är städat, färdigt och helt tomt. Så här kommer en liten uppdatering.

Köket med mysbelysning....


Lilla toaletten - vitt kakel och grått klinkers. Vit badrumskommod.

Mirror garderob med speglar utanför lilla badrummet
Min fina tapet bakom kaminen, visst blev den fin!!!!

Badrummet på övervåningen med spegeln i nischen.


Trappen uppifrån
Trappen nerifrån

Vy från hallen/vardagsrummet

Vy från köksön

Bastubelysning.....
Dusch på övervåningen.

Imorgon klockan nio är det slutbesiktning, då får vi hålla tummarna att allt går bra! Sen har vi vårt alldeles egna hus, tjoho!!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, GRATTIS till ert alldeles nya, fina hus! det måste vara en obeskrivligt härlig känsla att efter så lång väntan äntligen få nycklarna i handen... Själva har vi sex veckor kvar. Längtar ihjäl mig. Återigen grattis! Kram Hanna

VI OCH VÅRT HUS sa...

Oj, jag loggade in på google med lösen för min förra blogg så då säger inte namnet dig ett dugg ;-). Gör ett nyt försök och loggar in rätt den här gången... //Hanna igen

sandyekman sa...

Jag gillar verkligen verkligen er trapp. Läcker.
Hela huset ser lovely ut. Bra jobbat! GRATTIS!