torsdag 5 februari 2009

Handtag till köket

Lite mer beslut ska man försöka fatta i helgen, har börjat sätta mig in i belag och handtag till köksluckorna. Vi hade fått ett förslag från EvaLott på TibroKök, handtag Boss från BeslagDesign

Fick med mig hela katalogen från BeslagDesign och har funderat lite och tycker att detta handtag är är snyggt - Norma 1021


Samt även detta RF-C

Får nog gå och dra lite i lådor hos några köksfirmor i helgen för att få en känsla för vilka vi ska ha. Här är lite inspirationsbilder från Tibro Kök:



När det gäller köksblandare kommer vi nog att köra på den från Tapwell - Slim 180 om jag inte hittar någon annan som jag tycker är snyggare, vi har ju lång tid på oss. Vi väntar ju fortfarande på att få bygglovet godkänt från kommunen....

2 kommentarer:

Från koja till slott sa...

Mmm, svårt det där med handtag! Kan tänka mig att man funderar fram och tillbaka, precis som jag gör med vårt tapetval! Kan verkligen inte bestämma mig!

Ha en underbar helg!

KRAM Pernilla

sandyekman sa...

Hej!
Vi håller också på med husbygge. Du kan kika in på vår sida om du vill där du kan se vårt Tibrokök.
Hälsningar Sandra