måndag 9 februari 2009

Gummistövlar

Gummistövlar är något som man borde ha när man har blivit tomtägare. Jag har inga just nu utan springer omkring på vår leriga tomt i mina vinterkängor som är i mocka... inte så himla bra. Därför har jag tänkt att inhandla ett par gummistövlar!

Har gett mig ut på nätet och tittat runt och det finns massvis med snygga stövlar. Nedan ser ni ett axplock av stövlar. Hittade dessa på Have2have.se som just nu har rea :)



Tyvärr finns inte nedanstående stövlar i svart kvar längre på rea, så om jag vill ha dessa för reapriset får jag lov och köpa vita. Frågan är hur praktiskt det är med vita gummistövlar?

3 kommentarer:

Harry sa...

Självklart behöver du ett par gummistövlar. Det är ens bästa vän när man har en lerig och jordig tomt.

Jag tycker att de första röda paret var snyggast!!!

Kram
Harry

/Mi vida loca sa...

Men kära Pau, nu har du väl endå spårat ur lite:-) Herre, e det en modeblogg nu,ha,ha! Var försiktig med smygreklam.....Kramis!Lau

Anonym sa...

Men för helvete Paulina. Jag lovar: DET SPELAR INGEN ROLL.

//Erik U