torsdag 28 maj 2009

Inflyttningsdatum klart!

Igår var vi ute på bygget med Göran våran säljare och snickarna för att ha ett byggmöte. Vi pratade lite om våra önskemål, som att tex få klart utsidan innan semestern så att vi kan måla fasaden under tiden som snickarna är på sin semeter, vart vi vill ha våra nischar i badrummen och lite annat smått o gott.


När vi kom in ser vi direkt att det har hänt saker inomhus, vi har fått lite väggar :)
Här har vi vårt fina kök

Och här ser ni vad väggar kan göra, rakt fram till vänster är klädvård och toalett

Här är vår gästtoalett, det lilla badrummet

Johan klättrade upp på stegen till övervåningen och tog ett kort, jag vågade mig inte upp på stegen, herregud hur ska det gå för mig att måla huset hmmmm.

Vi pratade även om när vi får flytta in och det kommer att bli v 44!!!!!!!!!!!!
Sista veckan i oktober, oj vad länge. Man tycker ju att huset står på plats och att man då ska kunna flytta in så snart som möjligt men nej så går det inte till, allt ska ju snickras och donas med så 20 veckor blir det. Vet inte riktigt hur jag ska kunna hålla mig men det går väl, jag får börja titta på alla möbler som vi måste köpa för att fylla hemmet, då har jag o göra!

1 kommentar:

Gunilla sa...

Så härligt att ni har fått ett datum! Det är då det verkligen börjar kännas att det är på riktigt på något sätt. (Det är svårt att längta till julafton om man inte vet vilken dag den är...) Vi har fått 28 augusti som vårt datum, så vi har faktiskt börjat packa och planera - lite lätt.