onsdag 14 januari 2009

Funderingar

Det har varit hektiska dagar på jobbet och samtidigt har jag varit väldigt hängig, fick en släng av förskylning i slutet på helgen. Men under helgen hann jag iaf dra iväg Johan till Västerås för att titta i olika butiker, på kakel och färg och lite allt möjligt. Det finns som sagt hur mycket som helts att välja mellan, nu ska jag ta mig en funderare på vilka färger jag vill ha i de olika badrummen. Vi tittade även på lite olika modeller av takduschar, hittade en jättefin dusch från Strand, se bild nedan, något liknande vill jag ha i vårt stora badrum. Måste kolla vad vi har för leverantör och om de också har likande modeller.

Vi pratade med vår säljare Göran på Sävsjö Trähus i början på veckan och kom fram till att vi ska träffas på måndag nästa vecka för att gå igenom lite när det gäller huset, tex fönstersättningen och hur vi ska placera huset. Samtidigt har jag lite frågor hur allt går till tex när det gäller kakel och klinkers, om vi kan köpa det från vilken butik som helst eller om vi måste handla på någon speciell butik?

Inga kommentarer: